1. Jeg skal bytte en vare, hvordan går jeg frem?
Da legger du bare inn en ny bestilling i nettbutikken på varene du ønsker å bytte til. Det du sender tilbake får du pengene igjen for, og det du bestiller på nytt og skal beholde betales som normalt.
2. Jeg skal returnere en vare, hva gjør jeg?
Du finner en enkel forklaring på dette retur
3. Jeg vil reklamere på et produkt, hva nå?
Send oss en mail med bilder av skadene/ feil/ avvik samt ordre nummeret det gjelder til kundeservice@minime.no, så skal vi hjelpe deg.
4. Har dere prismatch?
Vi har ikke prismatch hos oss.
5. Når får jeg pengene mine tilbake for returnerte varer?
Normalt tar turen i posten 1-3 uker. Så snart pakken er ankommet og behandlet på vår returavdeling vil du få en e-post fra oss. Dersom du har betalt med faktura fra My Walley. Må du logge deg inn på My Walley og utsette betalingen inntil videre.
Er betalingen gjort med Vipps kommer pengene tilbake på kontoen uten at du må forta deg noe.
6. Koster det noe å sende varer i retur?
Returfrakt er gratis ved bytte av størrelse (NB: KUN VED BRUK AV DENNE FRAKTLAPPEN)
Vi trekker 79,- for returfrakt ved retur/angre kjøp (om du oppretter fraktlapp via oss)
7. Jeg har tatt av lappene på varen, kan varen byttes uten merkelapp?
Varer som er tatt i bruk eller hvor lappene er tatt av kan dessverre ikke byttes.
8. Kan jeg kansellere eller gjøre endringer på ordren min?
Vi gjør det vi kan for å få plukket, pakket og sendt alle pakker superraskt. Vi har derfor et robotsystem på lageret som gjør at vi ikke kan garantere at vi får gjort endringer eller kansellere ordren i etterkant.
9. Kan jeg legge til flere varer på ordren?
Nei, dessverre. Men du kan legge inn en ekstra ordre om du ønsker flere varer. Kontakt oss gjerne så skal prøve finne en løsning hvis mulig.
10. Jeg har fått en gave, kan jeg returnere eller bytte den?
Alle varer som er ubrukte og med lapper på kan returneres innen 14 dager hos oss. Vær obs på at vi kun har mulighet til å tilbakebetale pengene for varene til personen som bestilte og betalte for ordren. Så om du har fått en gave er det eieren av ordren som vil få pengene tilbake når returen er mottatt og behandlet.