Vi sender normalt samme dag eller dagen etter bestilling. Blant annet avhengig av når på dagen du har lagt inn bestilling. I enkelte perioder med spesielt stor pågang kan det ta noe lenger tid før vi sender din bestilling. I alle tilfeller skal vi har sendt varen fra oss innen 3 virkedager fra bestilling. Dersom det oppstå ytterlige forsinkelser utover dette vil vi ta kontakt med deg.
Alle varer som er tilgjengelig for salg i vår nettbutikk, er på lager hos oss. Det kan likevel forekomme feil i varelager status. Eller du kan bestille samtidig som en annen kunde, men den andre kunden er marginalt raskere enn deg med å fullføre sin ordre. Dersom dere begge kjøpte siste eksemplaret, vil dessverre en av dere trekke det korteste strået. I slike tilfeller gjelder «førstemann til mølla» prinsippet.
I situasjoner hvor vi av de nevnte eller andre årsaker ikke er i stand til å levere deg varen(e) du har bestilt. Vil vi ta kontakt med deg/informere deg om feilen.
Vi sender med Bring/Posten
1. Pakke i postkassen
Pakken får et unikt sendingsnummer, og leveres rett i din postkasse, hvis det er plass til den der. Hvis pakken er for stor for postkassen, får du en hentemelding fra Posten. NB: Husk å sjekke at du oppgir riktig mobiltelefonnr og e-postadresse, slik at beskjeden kommer frem til deg. Pakken er delvis sporbar, slik at det vil være sporbart når pakken er sendt fra oss, og når den er levert i din postkasse. Dette alternativet koster kr 59 for ordrer opp til og med kr 498, mens du får gratis frakt på bestillinger fra og med kr 499,-
2. Pose på dør
Pakken leveres i postkassen, hvis den får plass. Dersom postkassen er full eller for liten for pakken, blir pakken hengt på døren din. Du vil få et varsel på mail om at pakken er levert i pose på dør. Dette alternativet koster kr 59 for ordrer opp til og med kr 498, mens du får gratis frakt på bestillinger fra og med kr 499.
Følgende må være oppfylt for at posen skal kunne henges på døren:
- Avstanden fra postkasse til mottakers dør må ikke være mer enn 250 meter
- Hus må være tydelig merket med husnummer og oppgang
- Døren må være tydelig merket med mottakers navn
- Etasjeinformasjon må angis i adressen
- Posten må ha adgang til mottakers dør, f.eks. ved låst ytterdør til felles inngang
- I tilfeller der kriteriene over ikke er oppfylt blir pakken levert til mottakers postkontor eller Post i butikk
3. Pakke til hentested
Vi sender pakken din som klimanøytral servicepakke, og du får et sporingsnummer, slik at du kan følge pakken på veien fra oss og helt frem til deg. Du kan velge mellom ulike hentesteder.
Dette alternativet koster kr 99. Og gratis ved kjøp over 1999,- denne servicen er anbefalt og velge for mellomstore/store pakker.
4. Klikk og hent
Hvis du ikke henter pakken din/eller ved feil i adresse el.l
Frakt | Leverings tid | Pris |
---|---|---|
Pakke i postkassen | Levering 1-5 virkedager (fri frakt over beløp 499,-) | Kr. 59,- |
Pakke til hentested | Levering 1-5 virkedager (fri frakt over beløp 1999,-) | Kr. 99,- |
Hent i butikken | Vi gir deg beskjed så snart pakken er klar for henting. | Gratis |
Bytte og retur
Viktig info:
Hvis du ønsker å returnerer varen fordi vi har sendt feil vare, eller fordi varen har en mangel, må du alltid ta kontakt med oss på forhånd. Send i såfall en mail til kundeservice@minime.no, eller ring oss. I slike tilfeller gjør vi en konkret avtale med deg angående sending av nye varer/refusjon osv. Dersom vi ber om varen i retur, dekkes returfrakten av oss
1. Opprett fraktlapp
- Gå inn på retur.bring.no for å opprette fraktlapp. (klikk på retur.bring.no)
- Skriv ut fraktlappen
- Returfrakt er gratis ved bytte av størrelse (NB: KUN VED BRUK AV DENNE FRAKTLAPPEN)
- Vi trekker 79,- for returfrakt ved retur/angre kjøp (om du oppretter fraktlapp via oss)
- Du kan bestille opphenting fra din egen postkasse om du ønsker. Dette koster 15,- og du bestiller dette selv etter at du har opprettet fraktlappen.
2. Fyll ut angreskjema
- Dette ble tilsendt pr e-post på bestillingstidspunktet
- OBS: Skriv her om du ønsker å bytte eller returnere
3. Pakk og send varene
- Pakk varene forsvarlig inn i egnet emballasje.
- Sørg for at alle merkelapper/tags er på produktet.
- HUSK Å LEGGE MED ANGRESKJEMAET!
- Lever inn på nærmeste Postkontor / Post i butikk.
Viktig info:
14 dagers angrerett
Angreskjema
Hvis du ikke finner skjemaet holder det å legge med et ark hvor du fyller ut ordrenummer og om du ønsker å bytte eller returnere varen(e).
Dersom du ønsker å bytte vare sender vi den nye varen kostnadsfritt til deg.
SENDE SELV?
Vår adresse er:
Fashion House AS
Tøyengata 2
0190 Oslo